Kundetjeneste

Hvordan du handler

Å handle på Caliroots.com er enkelt!

Alle varer som du kjøper i våre tre ulike butikker, Cali Streetwear, SFD Sneakers eller C Premium Store, legges i samme handlekurv og sendes i samme pakke!

Du trenger ikke å ansøke om medlemskap eller logge inn for a handle.
Når du har kommet til kassen fyller du i:

• Navn, adresse og din kontaktinfo
• Betalingsmetoden
• Fraktmåte
• Klikker på kjøp-knappen

...og alt er klart!

Selvfølgelig spares din kontaktinformasjon og ordreinformasjon.
Dette mailes også til deg tilsammen med ditt tracking-nummer og logg-inn for senere bruk.

Vil du følge din order, så bruker du din logg-inn under "Min Profil".
Her kan du se din ordrestatistikk og eksakt hvor din pakke befinner seg.
Når pakken er fremme på din leveringsplass får du en e-mail eller SMS.
Villkår

Fraktmåte

Vi skickar med BRING och UPS.
Information om de olika leveranstiderna och fraktpriserna hittar du nedan.
 
BRING

Fraktavgift: 49 NOK

Alle importkostnader som frakt, toll og skatter er inkludert i priset! Din pakke sendes med BRING og har en leveransetid på ca 1-5 arbeidsdager beroende på hvor du befinner deg i landet. Legger du din inn ordre før kl. 16.00 sendes den samme dag. Skriv inn ditt mobilnummer i kassen så kommer BRING til å sende aviseringen til din telefon via SMS når din pakke er framme hos ditt ombud.
Om aviseringen drøyer og du med hjelp av ditt kollinummer kan se at din pakke er framme så kan du også hente ut pakken med kollinummer og legitimasjon.
Pakken ligger hos ditt ombud i to uker før den sendes tilbake til oss.
For uavhentede pakker, debiterer vi 300 NOK for frakt og administrasjonskostnader.

UPS

Fraktavgift: 150 NOK

Observer at toll og importpriser tilkommer med UPS! Din pakke sendes med UPS og leveres til større byer og områder allerede neste dag! UPS leverer ikke på helger eller helligdager så om du legger bestillingen på en fredag eller før helligdager så kommer pakken din tidligst til å leveres neste hverdag etter dette.

UPS leverer direkte på døren din mellom 08:00-19:00, pakken leveres bare om noen er hjemme og kan signere. Er du ikke hjemme ved første leveranseforsøk kommer ett nytt forsøk å gjøres dagen etter. Etter tre forsøk og ingen er hjemme sendes pakken tilbake til oss. Om pakken leveres tilbake til oss kommer du å debiteres for frakt frem og tilbake samt administrasjonsavgift- totalt 300 kr.

OBS! Avvikelser i leveransetiden forekommer, bor du på en mindre plass eller langt nord i Norge kan du kontakte oss eller UPS så kan vi hjelpe deg å få fram leveringstiden for din pakke. For tilfellet går det ikke å kombinere UPS med noen av Klarnas tjenester. Derfor henviser vil til noen av våre andre betalingsmetoder ved belstillinger med UPS.

 

Betalingsmetoder

Vi tar imot VISA, Master Card, Euro Card, AMEX, PayPal og Klarna.

Det er trygt og sikkert å betale med kort på Caliroots. Vi samarbeider med DIBS, som er en av Europas ledene Payment Service Providers. DIBS handterer dine kortoppgifter direkte og sikkert. Ingen kortoppgifter spares hos Caliroots. Vi tar ikke ut noen avgift for denne tjenesten. Du kan kontakte din kortutgiver om du har spørsmål rundt betalingen.

Klarna Checkout
Klarna Checkout gjør det enkelt, fleksibelt og trygt for deg å handle på nett. Faktura, kontokreditt eller kredittkort. Les Klarnas vilkår her.
 
PayPal

Avgift: 0 NOK

Betal med ditt PayPal-konto. Enkelt og sikkert. Kontakt Paypal ved eventuelle spørsmål kring betalingen. www.paypal.com/no.

Klarna Konto

Avgift: 0 NOK

Vi utnytter oss av Klarna Europe AB, som håndterer alle våre fakturer.
Du kan bestille mot faktura både som privatperson og firma. Vi leverer bare ut varene til den adressen der du eller ditt firma er listet. (privat: bosteds adresse alt. firma: firma adresse) Klarna utfører en kredittsjekk og kredittopplysning kan hentes. Vi overlater alle våre fakturer til Klarna Europe AB.
Med denne tjenesten velger du hvor mye du vil betale i måneden. Den minste innbetalingen du kan gjøre er 50kr/måneden eller 1/24 del av totalsummen. Du kan alltids velge å betale hele summen på engang. Avi-avgiften er 29 NOK. Ingen oppleggings avgift tas. Ved bestilling med Klarnas tjenester kan bare den personen som registrerte kjøpet og står som bestiller hente ut pakken.

Klarna Faktura

Avgift: 39 NOK

Du kan bestille mot faktura både som privatperson og firma. Vi leverer bare ut varene til den adressen der du eller ditt firma er listet (privat: bosteds adresse alt. firma: firma adresse). Klarna utfører en kredittsjekk før de godkjenner kjøpet. Vi overlater alle våre fakturer til Klarna Europe AB. Fakturaen sendes til deg på e-mail, direkte fra Klarna. Ved bestilling med Klarnas tjenester kan bare den personen som registrerte kjøpet og står som bestiller hente ut pakken.

 

Salg-/helligdager:

Under salgstider og helligdager kan leveransetiden økes med 1-3 arbeidsdager. Vi ber deg da å ha overseende til dette så lover vi at vi gjør så godt vi kan for å få avgårde din pakke så fort som mulig. Under lengre salgsperioder har vi dessverre begrenset mulighet til å kontakte deg som kunde om din ordre ikke skulle være komplett.
 

Avbestilling/endring av ordre:

OBS: Vi kan ikke slette en order som er bestilt under SALG og helg/helligdag. Bruk returskjemaet om du har angret deg å vil sende tilbake dine varer.

- Annullering av kjøp  Ettersom din order behandles kort tid etter at du har lagt den så har vi dessverre ikke alltid mulighet til å slette den. Har du derimot lagt en bestilling på en hverdag mellom 17.00-07.00 og skriver en e-post til [email protected] skal vi gjøre vårt beste for å annullere ditt kjøp. I rubrikken til e-posten er det viktig å ha med vesentlig informasjon for att vi skal kunne se over din avbestilling. Pass derfor på å alltid skrive CANCELLATION, ditt ordrenummer samt fraktmetode/fraktbolag så kommer vi tilbake til deg med et svar så fort som mulig.

- Endre din order Ettersom vi vill att du skal få din pakke så fort som mulig så pakker vi dine varer kort etter at din bestalling har kommet inn til oss. Vi har derfor ikke mulighet å endre din order. Vil du legge til en produkt eller bytte størrelse vennligst legg en ny bestilling.
 

Store bestillinger:

Vi har absolutt ingenting imot at du bestiller mye samtidig. Dokk vil vi reservere oss før ordrer som inneholder flere varianter av en og samme vare, spesielt når det gjelder Sneakers og Limited Editions. Har du spørsmål rundt dette, send vår kundetjeneste en e-mail på [email protected].
 

Prisfeil:

Ved eventuelle prisfeil forbeholder vi oss retten til å justere eller makulere bestillinger.
 

Øvrig:

Vi reserverer oss for feil utenfor vår kontroll, til eksempel force majeure.

Sortimentet i webshoppen skiller seg fra det som finnes i markbutikkene. Vi garanterer altså ikke at det du ser på den her siden finnes i noen av våre markbutikker.
 
 

Rabattkoder, kampanjer og øvrige tilbud:

Under kampanjer med rabattkoder eller andre tilbud er det ikke mulig å aktivere noen rabattkoder eller justere priset i ettertid. Skal rabattkoden være gyldig må den aktiveres i kassen før kjøpet gjennomføres. Bytte: En vare som er kjøpt med nedsatt pris kan bare byttes med en likeverdig eller billigere vare dvs. man kan ikke byte til en vare som er likeverdig med varens ordinære pris.
 

Vilkår for tilbudet "3 for 2"

Tilbudet kjøp 3 betal for 2 og få den billigste på kjøpet. Når du kjøper tre varer fra vårt salg så får du automatisk den billigste på kjøpet. Om en eventuell oversalg skjer eller om en produkt ikke finnes i lager forbeholder vi oss retten til å makulere hele din order. Vi kommer til å via mail informere deg om hvilken produkt som er utsolgt. Når vi makulerer din order legges de varer som fans på din order opp på hjemmesiden igjen og du kan då legge en ny bestilling.

Retur og bytte:
Du har alltid 30 dagers åpent kjøp, dette gjelder også på salgsvarer. Om man returnerer gratis varen så skjer ingen tilbakebetaling da denne produkt aldri har debiterts for. Om du returnerer en produkt som du har betalt for, men velger å beholde gratis varen har du ikke lengre rett til å ta del av kampanjen 3 for 2 og du får da betale for den gratis varen. Dette innebær at vi bare tilbakebetaler prisforskjellen mellom gratis varen og den varen du returnerer. Denne kampanjen går ikke å kombinere med andre tilbud.
 

Vilkår for "Mystery Box"

For spesialproduktene som "Mystery Box" gjelder følgene: Full returrett som vanlig men du må i så fall returnere hele boksen. Altså tilbyr vi ikke bytte av enslige produkter.
FAQ
Når har deres kundeservice åpent?

Kundeservice har åpent mandag til fredag. Du kan sende en mail til oss når du vil, så besvarer vi den så snart som mulig. Du kan også ringe oss på virkedager mellom klokken 08.00 – 18.00, så hjelper vi deg på best mulig måte. For at vi skal kunne hjelpe deg så raskt som mulig, er det fint om du har ditt ordrenummer klart før du kontakter oss.

Kan jeg avbestille min ordre etter at den har blitt laget?

For at du skal få varene dine så raskt som mulig, behandles din ordre i løpet av kort tid etter at den har blitt laget. Derfor har vi ingen mulighet til å annullere din bestilling. Har du laget ordren din på kvelden mellom kl. 17.00 – 07.00, kan du sende en mail til [email protected] Da kan vi, avhengig av hvor i prosessen den befinner seg, eventuelt avbryte den. Det er viktig at du sender med ditt ordrenummer og fraktselskap i mailen, slik at vi raskt kan finne din ordre.

Kan jeg endre/komplettere min bestilling etter at den har blitt laget?

Ettersom vi pakker din ordre kort tid etter at bestillingen har blitt gjort, har vi ingen mulighet til å legge til eller endre noe i ordren din.

Jeg skal returnere deler av/hele min ordre, og har valgt å betale med faktura via Klarna. Hvordan gjør jeg det?

Skal du returnere en eller flere produkter og har valgt Klarna faktura som betalingsmetode, anbefaler vi at du enten betaler for produktene og venter på en refusjon fra oss, eller kontakter Klarna på telefon 21 01 89 91 eller via www.klarna.no og ber dem om å forskyve forfallsdatoen. Ettersom vi har opptil 14 dagers håndteringstid på våre returer, er det fint å gjøre ett av de ovenstående alternativene for å unngå ytterligere avgifter, som påminnelser og lignende.

Hvordan fungerer deres rabattkoder?

Våre rabattkoder kan av og til ha visse restriksjoner, og det er derfor alltid viktig at du leser informasjonen når du mottar en rabattkode. Rabattkoden skal legges til ved utsjekking, og under varekurven finnes det et felt som heter «Legg til rabattkode». Fyll inn koden i feltet og trykk på «Aktiver kode». Du vil da se at prisen på produktet/produktene forandrer seg i varekurven din. Får du ingen rabatt til tross for at du har fulgt disse instruksjonene og har en gyldig kode, er det viktig at du ikke gjennomfører bestillingen din likevel. Dette fordi vi ikke har mulighet til å trekke fra rabatter i etterkant. Ta i stedet kontakt med oss via mail eller telefon, så hjelper vi deg!

Hvor er pakken min?

Så fort varene dine er sendt fra vårt lager, får du en bekreftelse via mail med en sporingslink, slik at du kan følge pakken din. Sporingen aktiveres først når speditøren har registrert forsendelsen. Derfor kan det hende at linken ikke fungerer umiddelbart etter at bekreftelsen har blitt sendt ut. Om du sporer pakken din og ser at den befinner seg på ditt hentested, behøver du ikke å avvente en hentebekreftelse, men kan hente ut pakken din ved hjelp av ditt kollinummer, som står i sporingslinken, samt legitimasjon. Dessverre er det ikke mulig å endre leveringsadresse på en ordre i etterkant.

Jeg har valgt Jetpak som leveringsmåte. Hvordan fungerer det?

Om du handler hos oss, har du mulighet til å velge Jetpak som leveringsmetode. Da får du levering samme kveld, forutsatt at du har lagt inn bestillingen din innen kl. 15.00 på hverdager. Jetpak leverer samme kveld mellom kl. 18.00 – 22.00 til Oslo.

Ettersom Jetpak sender deg bekreftelse via telefon rett før levering, er det viktig å sørge for at du har oppgitt riktig telefonnummer ved bestillingen, samt at du er tilgjengelig mellom de oppgitte tidene.

PS! Ettersom Jetpak sender dine varer med fly, er det ikke mulig å bestille sprayflasker med denne leveringsmetoden. Pumpeflasker fungerer imidlertid utmerket.

Hvordan vet jeg hvilken størrelse jeg skal ha?

Ved siden av våre produktbilder er det en størrelsesguide. Der kan du få fram mer detaljert informasjon om størrelsen på akkurat det spesifikke produktet du ser på. Det er viktig at du sjekker guiden før du legger inn din bestilling, ettersom størrelsene kan variere mellom de ulike merkene og modellene. Skulle du imidlertid ha fått bestilt feil størrelse, har du alltid 30 dagers retur- og bytterett når du handler hos oss.

Pakken min var skadet ta jeg mottok den. Hva gjør jeg?

Når du tar imot ordren din fra fraktselskapet/hjemleverandøren, er det viktig å kontrollere at emballasjen ikke har blitt skadet under transport. Om du oppdager en skade på emballasjen når du tar imot pakken din, må du melde fra om dette direkte på utleveringsstedet. Om du ikke melder fra om en eventuell skade rett etter uthenting på utleveringsstedet, og deretter åpner forpakningen for så å oppdage at varen er skadet, blir det vanskelig for oss og speditøren å løse problemet.

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Returskjemaet skal alltid fylles ut og sendes sammen med de produktene som skal returneres eller byttes. Klistre på returfraktseddelen og lever inn hos postleverandøren. Du som kunde betaler selv returfrakten. Ved bytte sendes den nye varen selvfølgelig fraktfritt.

Hvordan reklamerer jeg på et produkt?

Har du mottatt et produkt som du mistenker er innenfor rammene for reklamasjon, er det viktig at du kontakter vår kundeservice via mail eller telefon før du sender tilbake varen.

Jeg har ikke fått noen returfraktseddel, hva gjør jeg?

Om du vil returnere et produkt, men mangler en returfraktseddel, ta kontakt med oss via mail eller telefon, så hjelper vi deg. Pass på å ha ordrenummeret ditt klart, slik at vi raskt kan lage en ny fraktseddel.




Har du flere spørsmål? Kontakt vår kundeservice.
Returer

Returer, bytte og reklamasjoner

Når du handler på Caliroots har du alltid 30 dager full returrett (bytte eller pengene tilbake). Når du bytter kan du gjøre det med en produkt som koster like mye eller mindre enn det returnerte produktet/produktene. Observere att det rekker med å gi beskjed til oss at du vil unytte din angrerett innom 30 dager fra den dagen du har mottatt pakken. Gjeller ikke ved kjøp av undertøy eller badeklær.

Noter at varen å til og med forpakningen må være i uforandret tilstand. Ingen etiketter eller lignende får settes direkte på sko kartongen ved en retur. Blir kartongen skadet ved retur til oss tar vi ut en avgift på minst 20% av varens verdi eller 300 NOK. Keps får ikke sendes i brev, men må sendes til oss i kartong da det er viktig att formen ivaretas.

Bytte kan skje mot vare med samme verdi eller billigere. Er varen billigere tilbakebetales mellomlegget via den betalingsmetoden som du brukte når du la ordren. Se mer informasjon under tilbakebetaling. Du står selv for returfrakten. Ved ett bytte sendes den nye varen fraktfritt tilbake til deg.

Har du spørsmål om din vare eller ditt kjøp, kan du ringe eller e-maile oss så hjelper vi deg.

Vi følger Konsumentverkets regler og riktelinjer for e-handel (mer info her).
 

Returnere varer

Fyll ut returskjemaet og legg den sammen med varen / ene som skal returneres eller byttes. Pakk produktene godt inn enten med egen boks / pose eller bruk den samme forpakningen som varene kom i. Sett fast den vedlagte returetiketten på utsiden av pakken og ta det med til din nærmeste Bring kontor. Returen koster bare 59:- (Denne summen dras av når tilbakebetalingen utføres av oss så du behøver ikke å betale noe når du leverer in pakken på ditt postkontor).

Noter at varen å til og med forpakningen må være i uforandret tilstand. Ingen etiketter eller lignende får settes direkte på sko kartongen ved en retur. Blir karton gen skadet ved retur til oss tar vi ut en avgift på minst 20% av varens verdi eller 300 NOK. Keps får ikke sendes i brev, men må sendes til oss i kartong da det er viktig att formen ivaretas.
 

Returskjema for nedladding:

Skriv ordrenummeret på utsiden av din returpakke da det kan hjelpe til en fortere returhåndtering. Returnerte varer skal være ubrukte og i ny tilstand, dette gjelder også emballasjer. Ved all kontakt angående bytte/retur/forespørsler, skriv ditt ordrenummer i emnefeltet i e-mail til oss.

Vi sender deg en e-post så fort vi har mottatt din retur. Gjelder det bytte så sendes den nye varen når returen har kommet, ikke før.  Gjelder det retur så skjer tilbakebetalingen/oppdatering av fakturaen 1-5 hverdager etter at du har mottatt retur bekreftelsen via e-posten. Observer at under høy belastning kan retur håndteringen ta opp mot 14 dager.
 

Garanti/Reklamasjon

Eventuelle garantier eller reklamasjoner må meddeles via e-post ([email protected]) eller via telefon på +468-72 00 797 før retur. Retur får ikke skje før en avtale med Caliroots har gjennomførts. I visse fall kan ett fotografi rekke, hvilket betyr at vi vil ha en korrespondens før garantisaken settes i bruk.
Vi følger Konsumentkøperlagen og vil du lese mer om hvilke regle som gjelder, besøk www.konsumentverket.se. Vi kommer til å følge Allmänna reklamationsnämndens rekommandasjoner ved eventuelle tvister.

 

Tilbakebetaling

Om du har returnert hele din ordre kommer vi til å tilbakebetale deg beroende på hva du har betalt med men vi drar av returfrakten på 59 NOK om du har bruker vår returfraktseddel.   Kredittkorts kjøp og PayPal:
Om du returnerer en ordre eller deler av en ordre som du har handlet via kredittkort eller PayPal behøver du ikke å sende med noe kontonummer da tilbakebetalingen skjer til samme konto ble brukt i kjøpet.

Fakturakjøp:
Har du valgt å betale via Klarna Faktura eller Klarna Konto justerer vi ordrebeløpet samt e-mailer deg en oppdatert faktura med det nye beløpet. Om du allerede har betalt din faktura kommer vi til å gjøre en tilbakebetaling til Klarna som da betaler dette videre tilbake til deg. Kontakt Klarna for mer spørsmål: 21 01 89 91.

Uavhentede pakker:
Du har 14 dager på deg å hente ut din pakke hos postkontoret. Om du ikke henter ut pakken innom denne tiden returneres pakken til oss. For uavhentede pakker drar vi av 300 NOK for frakt og administrasjonsavgifter på summen du skal få tilbake.
 

 

Sånn måler du

 

For å kunne vite om ett plagg kommer til å passe deg finnes det et antall ulike mål for hver produkt. Om du er usikker på om ett plagg kommer til å passe akkurat deg er det beste å måle og sammenligne med ett plagg du allerede har. De målene vi bruker er følgene:

  • 1. Waist/Midje (x2) - Midjemålet, vidden på plagget ganger to.
  • 2. Length/Beninnerlengde (bukse) – Mål fra skrittet ned til slutten av buksebeinet.
  • 3. Foot width/Fotvidde (x2) – Vidden ved buksebeinet når buksen ligger flatt, ganger to.
  • 4. Chest/Brystvidde (x2) – Lengden fra armhule til armhule ganger to.
  • 5. Length/Lengde – Mål fra skulder ned til enden av plagget.
  • 6. Arm/Armlengde – Mål fra armhule til armslutt.

Øvrige mål angis alltid i produktbeskrivningen. Alle mål angis i centimeter.

Kontakt

Please select topic in the dropdown menu below.

Vi kan ikke endre noe i din ordre etter at du har lagt inn en bestilling. Ønsker du en annen størrelse, modell, farge eller lignende, ber vi deg vennligst om å legge inn en ny bestilling, alternativt benytte deg av din retur- og bytterett. Det er derfor ekstra viktig at du ser igjennom ordren din og passer på at du er fornøyd med din bestilling før du bekrefter kjøpet ditt.
På grunn av risiko for bedrageri kan du bare bestille en ordre til det landet du befinner deg i dersom du vil betale med kort eller faktura. Om du i stedet benytter deg av betalingsmåten PayPal, er det imidlertid ikke noe problem.
Legger du inn bestillingen din på hverdager innen kl. 16.00, sendes den fra vårt lager samme dag. Har du lagt inn ordren din etter kl. 16.00 på en fredag eller i helgen, sendes den ut påfølgende mandag. Les gjennom informasjonen om våre ulike leveringsmetoder, så finner du kanskje svaret på ditt spørsmål der. Vi leverer til hele verden, og derfor har vi en rekke ulike fraktalternativer og samarbeidspartnere. Se på alternativet som gjelder akkurat ditt land for å finne ut hva som gjelder for deg!
Ved stor pågang kan behandlingen av returer og bytter av og til ta opptil 14 dager fra vi har mottatt din ordre. Så fort din retur er håndtert, mottar du en mail som bekrefter dette. Har du bedt om et bytte, får du deretter en mail med en sporingslink der du kan spore varen, og tilbakebetaling ved retur skjer i løpet av de nærmeste arbeidsdagene etter at du har mottatt returbekreftelsen.
Vi kan ikke legge til en rabattkode på en ordre som allerede er laget på grunn av tekniske hindringer. Derfor er det ekstra viktig at du sørger for at koden er blitt lagt til og at rabatten er trukket fra før du godkjenner din bestilling. Har du lagt inn en ordre uten å lykkes med å få rabatten, kan du forsøke å avbryte ordren din. I ordrebekreftelsen ser du hvordan du skal gå frem.
For at vi på best mulig måte skal kunne håndtere din reklamasjon, ber vi deg vennligst om å sende med bilder på produktenes helhetstilstand, skaden eller produksjonsfeilen. På den måten kan vi raskt ved hjelp av produsenten se over din reklamasjon.
Vi har en størrelsesguide som du får fram i en rullemeny med mer detaljert informasjon om akkurat det produktet du ser på. Der kan du se hva de europeiske størrelsene tilsvarer i US, UK, CM og lignende.
Informasjon om våre releaser og restocks får du alltid via våre nyhetsbrev og sosiale medier. Følg oss på Instagram @calirootsstore og meld deg på vårt nyhetsbrev for å holde deg oppdatert.

Påkrevde felter


Det er lettest å kommunisere med oss via mail:
 

[email protected]


... alternativt ringe oss på hverdager 08:00 - 18:00.
 

+468-720 07 97


Kundetjeneste handterer ingen fakturer eller betalinger. Fakturaspørsmål henvises til Klarna AB.

Telefon: 21 01 89 91
Web: www.klarna.com/no

Firma info
Californian Roots AB
Registration number: 5566567086
Press & Partners

Caliroots affiliate program
Har du en hjemmeside eller blogg og vil tjene penger på den?

Vi betaler provisjon for hvert kjøp som du formidler til oss!
Dette skjer i samarbeid med affiliatenettverket Commission Junction, som håndterer det tekniske.

Slik fungerer det:

  • Du blir samarbeidspartner med Caliroots ved å bli med vårt affiliateprogram.
  • Du lenker til tilbud eller produkter Caliroots. Du kan lenke fra en hjemmeside, en blogg, et nyhetsbrev etc.
  • Dine besøkere handler ut fra dine anbefalinger.
  • Vi honorerer deg for salget – opptil 12 % i provisjon.
Gå ikke glipp av sjansen til å tjene penger ved å tipse om oss og våre produkter! Klikk her for å opprette en gratis konto hos Commission Junction.
 

 


Bli ambassadør!
Har du en kul Instagramkonto eller blogg som du tenker ville passe perfekt i Caliroots-kulturen? Fortell oss om den!

Vi ser alltid etter nye sneakerselskere, streetwear-entusiaster og andre kule mennesker å samarbeide med. Ved å bli med i vårt sponsorprogram blir du vår ambassadør:

  • Du blir sponset med både sneakers og streetwear fra alle våre merker
  • Du vil legge ut plagg som henviser til vår nettside og/eller @calirootsstore på Instagram
  • Verdi og hyppighet fastsettes individuelt og avhenger av størrelsen og tettheten på leserskaren din
For å ta del i vårt sponsorprogram kan du sende oss en e-post og fortelle oss om din visjon, inkludert følgende punkter:
  • Din alder og bostedsland
  • Instagram-konto og antall følgere
  • Blogg og antall unike lesere per uke
  • Snapchat, YouTube eller andre plattformer som kan være av interesse
  • Om du for tiden er sponset av et annet merke innenfor streetwear og/eller sneakersmarkedet
Send e-posten din til vår PR-avdeling på [email protected] (fortrinnsvis på engelsk), og vi vil komme tilbake til deg med mer informasjon!

NB! Vi mottar mange forespørsler, og selv om vi er superglade for at det er så mange som vil bli våre ambassadører, kan vi ikke svare alle.

 


Mediekontakt
Er du journalist, blogger eller arbeider med andre innholdsrelaterte medier og er interessert i nyheter, temaer eller eventer som er relatert til eller arrangert av Caliroots? Ta kontakt med vår PR-avdeling, og fortell oss hvordan vi kan stå til tjeneste. Bare send en e-post til [email protected], og vi vil komme tilbake til deg.

Last ned logo
Last ned Caliroots logo i ulike filtyper og alle versjoner som er tillatt for bruk i artikler, lederartikler og annet innhold relatert til Caliroots.